مقامات کلن (قبیله) – (Clan Ranks)

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
MMKSA
17:5
سه شنبه 17 تير 1393

 فرمانده ، رهبر (Leader) :

     فرمانده ی کلن اولین کسی است که مسئولیت بزرگ مدیریت کلن را بر عهده دارد. هر کس که یک کلن جدید ایجاد کند (بعد از بازسازی Clan Castle) ، اولین عضو و رهبر (Leader) آن کلن می باشد. فرمانده ی کلن در موارد زیر دارای قدرت برتر است : دعوت افراد به کلن، قبول یا رد درخواست ورود بازیکنان به کلن و ارتقا و خلع درجه ی افراد در کلن.

 

     علاوه بر اینها، رهبر قبیله (Leader) می تواند خودش را نیز خلع درجه کرده و فرد دیگری را فرمانده کند. این حرکت فقط برای شرایط ویژه مناسب است یعنی برای انجام این کار باید دقت کافی را داشته باشید. به طور معمول این مقام را به کسی بدهید که به او اعتماد دارید. اگر فرمانده، کلن را ترک کند بدون اینکه فردی را جانشین خود کند، برترین معاون (Co-Leader) از نظر تعداد کاپ (Trophy) به صورت خودکار به مقام رهبر (Leader) ارتقا می یابد. اگر در کلن، معاون نباشد برترین عضو ارشد (Elder) و اگر این هم نبود برترین عضو عادی (Member) فرمانده میشود. همچنین اگر کلن دارای یک عضو باشد، پس از ترک کلن، کلن منحل می شود.

     تفاوت اصلی بین اختیارات رهبر و معاون این است که رهبر می تواند مقام معاون (Co-Leader)  و حتی رهبر را (Leader) به افراد بدهد یا از آنها بگیرد. هیچگاه مقام فرماندهی را براحتی به کسی ندهید زیرا ممکن است کنترل قبیله از دست شما خارج شده و کلن نابود شود.

 معاون فرمانده (Co-Leader) :

     معاون (Co-Leader) دومین مقام کلن می باشد که فرماده به او اعتماد کامل دارد. معاون دارای این اختیارات می باشد : دعوت افراد به کلن، قبول یا رد درخواست ورود بازیکنان ، ارتقا و خلع درجه ی اعضای ارشد و معمولی و همچنین می توانند اطلاعات کلن را ویرایش کنند مانند نماد کلن، نوع کلن ، توضیحات و حداقل کاپ های مورد نیاز. این مقام در آپدیت ۲۹ ژانویه ۲۰۱۴ (ورژن ۵٫۱۷۲) به بازی اضافه شد.

    هنگامی که می خواهید کلن خود را بسازید، مراقب باشید که به چه کسی این مقام را میدهید زیرا با اختیاراتی که معاون دارد می تواند کلن را دچار مشکل کند. هیچ گاه برای جذب بازیکن و تبلیغ کلن خود وعده معاونت (Co-Leader) به کسی ندهید.

 عضو ارشد (Elder) :

     مقام عضو ارشد (Elder) به افرادی داده می شود که دارای اعتبار و احترام بالاتری نسبت به دیگر اعضای عادی (Member) هستند. عضو ارشد دارای این اختیارات است : دعوت افراد به کلن، قبول یا رد درخواست ورود بازیکنان و اخراج اعضای عادی (برخلاف مقام معاون، عضو ارشد هر ۲۰ دقیقه یکبار می تواند فردی را اخراج کند). این مقام توانایی ارتقا یا خلع درجه ندارد.

250px-Elder_rights

 عضو عادی (Member) :

    عضو عادی (Member) بخش ابتدایی و اولیه ی کلن می باشد که به محض پیوستد بازیکن به کلن به آن اعطا می شود. این مقام هیچ ویژگی و امتیازی ندارد. و ممکن است توسط مقامات دیگر از کلن اخراج شود.

نکته : هر زمان شما وارو یک کلن شوید ، مقام شما عضو عادی (Member) است . حتی اگر قبلا دارای مقام بالاتری بوده اید.


تعداد بازدید از این مطلب: 369
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
بازدید : 369

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









کلن IRANIAN OF COC تا چه سطح کلن متحد و خوبی است


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود